BEËINDIGEN VAN JE ABONNEMENT
Wil je je abonnement opzeggen? Geen probleem! Zorg er wel voor dat je dit minimaal 2 weken vóór het begin van de nieuwe maand doet. Zo kunnen we je opzegging tijdig verwerken.
Waarom opzeggen?
Het kan voorkomen dat je om verschillende redenen je abonnement wilt opzeggen. Misschien heb je je doelen bereikt of heb je een andere prioriteit gekregen. Wat de reden ook is, we staan klaar om je te helpen met het opzeggen van je abonnement.
Hoe kan ik opzeggen?
Je kunt je abonnement opzeggen door contact met ons op te nemen via telefoon, e-mail of het contactformulier op onze website. Zorg ervoor dat je dit minimaal 2 weken vóór het begin van de nieuwe maand doet om administratieve redenen.
Wat gebeurt er na opzegging?
Na het opzeggen van je abonnement ontvang je een bevestiging van ons. Je hebt nog toegang tot onze faciliteiten tot het einde van de opzegtermijn. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen!