BEËINDIGEN VAN JE ABONNEMENT 

Wil je je abonnement opzeggen? Geen probleem! Zorg er wel voor dat je voor de 15e van de nieuwe maand doet. Zo kunnen we je opzegging tijdig verwerken i.v.m. de automatische incasso.

Abonnement tijdelijk stopzetten

Wilt u uw abonnement stopzetten en binnen 3 maanden opnieuw activeren?
Houd er dan rekening mee dat hier € 25,- heractivatiekosten aan verbonden zijn,
tenzij er sprake is van een geldige reden.

Waarom opzeggen?

Het kan voorkomen dat je om verschillende redenen je abonnement wilt opzeggen. Misschien heb je je doelen bereikt of heb je een andere prioriteit gekregen. Wat de reden ook is, we staan klaar om je te helpen met het opzeggen van je abonnement.

Hoe kan ik opzeggen?

Je kunt je abonnement opzeggen door contact met ons op te nemen via telefoon, e-mail of het contactformulier op onze website. Zorg ervoor dat je dit voor de 15e   van de nieuwe maand doet om administratieve redenen.

Wat gebeurt er na opzegging?

Na het opzeggen van je abonnement ontvang je een bevestiging van ons. Je hebt nog toegang tot onze faciliteiten tot het einde van de opzegtermijn. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Abonnement opzeggen 

Stuur een mail via deze link.